środa, 3 kwietnia 2019

Mam trzy latka - wierszyk polski

Mam trzy latka
bajeczka wierszowana polska




Autor: Irena Suchorzewska
Ilustracje: Maria Uszacka
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia, 1984 rok

Inna wersja tego wirszyka, którą pamiętam z przedszkola:


Mam trzy latka, trzy i pół,
sięgam głową ponad stół,
mam fartuszek z muchomorkiem,
do przedszkola chodzę z workiem.

Umiem pantofelki zmieniać,
rączki myję do jedzenia,
ładnie żegnam się i witam,
tańczę kiedy gra muzyka.

Umiem wierszyk o koteczku,
o tchórzliwym koziołeczku
i o piesku, co był w polu
nauczyłam się w przedszkolu.



Przeczytaj też bajki z innych zakątków świata w zakładce: 
inne bajki z serii Poczytaj mi mamo, a także bajki z cyklu Książeczki z PRL-u.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Osobom spamującym, próbującym reklamować w komentarzach inne strony- podziękuję i ich komentarze będą usuwane.
Pozostałym, bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii i zapraszam ponownie:)