niedziela, 3 marca 2019

Lis i Myszka - bajka rosyjska dla najmłodszych

Lis i myszka
bajka rosyjska

- Myszko, Myszko, dlaczedo masz brudny nos?
- Bo, kopię ziemię.


- Dlaczego kopiesz ziemię?
- Buduję sobie norkę.


- Dlaczego budujesz norkę?
- Przez ciebie, Lisie! Ukryję się w niej!


- Myszko, Myszko! A ja się przyczaję!
- A w mojej norce mam sypialnie.


- Kiedy zgłosniejesz - wyjdziesz!
- A w mojej norce mam spiżarnię.


- Myszko! Myszko! Zburzę twoją norkę!
- A ja od ciebie ucieknę!Tylnym wyjściem! W mojej norce mam takie!


Autor: Witalij Bianchi
Ilustracje: Yuri Aleksiejewicz Vasnetsov
Przeczytaj też bajki z innych zakątków świata w zakładce:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Osobom spamującym, próbującym reklamować w komentarzach inne strony- podziękuję i ich komentarze będą usuwane.
Pozostałym, bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii i zapraszam ponownie:)